Tipy a rady

Bloková výjimka Svoboda volby 2.0

Bloková výjimka Svoboda volby 2.0

Zakoupením vozidla výdaje pouze začínají. Náklady na údržbu vozu po celou dobu jeho životnosti mohou překročit částku vynaloženou na jeho nákup. Významným nákladem spojených s užíváním vozu je jeho servis. „Bloková výjimka“ umožňuje majitelům automobilů ušetřit značné výdaje, což je důvod, proč je možné zvolit servis nezávislý nebo autorizovaný. Využití nezávislého servisu nevede ke ztrátě záruky, pokud je servis proveden správně.

Zobrazit podrobnosti

Hydrodynamický měnič- historie

Hydrodynamický měnič- historie

Hydrodynamický měnič je vynálezem německého profesora Dr.-Ing. Hermanna Föttingera. Vynález byl patentován 24. června 1905. Prvně byl "Föttingerův transformátor” použit v roce 1909 na remorkéru s...

Zobrazit podrobnosti

Bloková výjimka

 

se mj. týká i možnosti servisu a údržby nových vozidel v záruce v nezávislých autoservisech a jasně definuje, že záruční doba nesmí být vázána na opravy a prohlídky...

Zobrazit podrobnosti

Oprava mezinápravových diferenciálů VTG,BMW X-drive

Oprava mezinápravových diferenciálů VTG,BMW X-drive

Písmeno X značí propojení všech kol jedním pohonem u automobilky BMW a můžete jej mít v každém modelu, tedy v klasickém modelu. Výjimkami jsou sportovní modely divize M a elektrické BMW i3. Méně lidí ale ví, že není xDrive jako xDrive Nutnost použití diferenciálu záleží na poloměru otáčení vozidla a na vzdálenosti kol od sebe a dále na technické konstrukci nebo technickém omezení konstrukce.

Zobrazit podrobnosti

DCT-7 DL800

Řazení bez přerušení výkonu; vyšší časy převodu; - vynikající jízdní vlastnosti a zrychlení; - snížená spotřeba paliva; - vhodné pro platformu Modular super Sports pro Audi R8 a Lamborghini Gallardo.

Zobrazit podrobnosti

DSG-7 0CK / 0CL - DL382

7stupňová převodovka DSG s mokrou spojkou. Používá se u Audi A4 / A5 / A6. Výroba začala v roce 2015. Tato převodovka je verze s pohonem dvou kol svého předchůdce DL501. Verze s pohonem 4 kol se nazývá DL382-7Q.

Zobrazit podrobnosti

DSG-7 0GC - DQ381

Čtyřkolová verze modelu DQ380. Má výborné vyvážení provozních parametrů a vyniká vylepšenými technickými údaji, je zcela bezporuchová v provozu. Ano, pohodlí uživatelů, neomezují žádné reklamace.

Zobrazit podrobnosti

DSG-7 0AM / 0CW - DQ200

7-stupňová převodovka DSG se suchou spojkou, která se nejvíce vyskytuje na vozech VAG od roku 2007 do současnosti. S výkonem motoru od 1,0 do 1,9 litru. (Max. Točivý moment 250 Nm)

Zobrazit podrobnosti

DSG-6 02E / 0D9 - DQ250

Šestistupňová převodovka DSG s mokrou spojkou, která se nejvíce vyskytuje na vozech VAG od roku 2003 až do současnosti. Většinou se používá na vozech s motorem 2,0 litru nebo 3,2 V6.

Zobrazit podrobnosti

Typy převodovek DSG VAG


DQ200: 7-stupňová převodovka DSG se suchou spojkou, která se nejvíce vyskytuje na vozech VAG od roku 2007 do současnosti. S výkonem motoru od 1,0 do 1,9 litru. (Max. Točivý moment 250...

Zobrazit podrobnosti

Výměny oleje v DSG převodovkách koncernu VW

Výměny oleje v DSG převodovkách koncernu VW

DSG převodovka je v principu mechanická převodovka, kde spojku a řazení rychlostních stupňů nahrazuje mechatronika. Řazení je rychlé a plynulé, přičemž trvá zhruba 4 setiny sekundy. Spolehlivost převodovek DSG je ale za předpokladu, že se dodržují výměny olejů a provádějí se pravidelné kontroly dle “předpisů” výrobce.

Zobrazit podrobnosti

Je potřeba měnit olej v automatické převodovce?

Běžný uživatel asi tyto řádky vůbec nečte a každých cca 150-200 tis km mění svůj vůz za nový. S trochou štěstí převodovka nevykáže žádný problém, tedy možná vykáže, ale ani sám uživatel žádný problém nespozoruje. Uživatel, který nemění

Zobrazit podrobnosti

Závada převodovky DSG

Závada převodovky DSG

JAK DSG FUNGUJE? 
Základem převodovky DSG (Direct Shift Gear, německy Direktschaltgetriebe) je tříhřídelová šestistupňová převodovka. Uvnitř DSG je dvojice paralelně uspořádaných převodovek...

Zobrazit podrobnosti