PowerShift MPS6 6DCT

Běžný servis i náročné opravy automatických převodovek PowerShift (Getrag), známé také pod označením MPS6, 6DCT450, 6DCT250.

Tyto převodovky se montují do vozidel Dodge Journey , Chrysler Sebring , Dodge Avenger , Volvo C30 , Volvo S40 / V50 , Volvo C70 , Volvo V70 , Volvo S80 , Volvo S60 / V60 , Ford Focus , Ford C-Max , Ford S-Max , Ford Galaxy , Ford Mondeo , Ford Kuga

Vzhledem k tomu, že cena nového dílu se pohybuje od 90.000,- do 150.000,- bez montážních prací, nabízíme opravy těchto převodovek v podstatně přijatelnější ceně.

Oprava mechatroniky

Mechatronika je elektrohydraulický díl, který ovládá řazení a funkci spojky. Na funkci a opotřebení má vysoký vliv čistota oleje. Tento díl dokážeme kompletně opravit včetně výměny řídící jednotky. Jednotky dokážeme zálohovat a případně naklonovat 1:1 a tím zachovat originální software. Opravy mechatronik poskytujeme i pro naše servisní partnery. 

01: PowerShift oprava mechatroniky

 

Oprava dvojspojky se setrvačníkem

Setrvačník s dvojspojkou u PowerShiftu vám může dělat pěknou neplechu. Originální díl se cenou velice blíží ceně nové převodovky. Spojku i setrvačník opravujeme včetně nutné kalibrace. Projev závady je v nepřesném řazení v doprovodu se zvuky. Častá závada bývá i na úniku oleje mezi motorem a převodovkou, kdy je potřeba setrvačník díky nadměrnému opotřebení vycentrovat a poté instalovat nové víko spojky (kryt).

04: PowerShift únik oleje z převodovky  
03: PowerShift oprava spojky a setrvačníku 02: PowerShift výměna víka spojky

 

Výměna oleje v  převodovce PowerShift

Převodovka PowerShift je velice citlivá na kvalitu oleje. Výměna oleje by u této převodovky dle našich poznatků a četnosti oprav zkrácena na poloviční délku a to je 30, maximálně však 40000 ujetých kilometrů, nebo 24 měsíců. Nečistoty oleje, které není schopen ani jeden z filtrů zachytit, přímo poškozuje solenoidy mechatroniky a tlakové pístky. Má vliv také na přesnost řazení, výměny teplot a nadměrnému tření. Celkově však starý olej vliv na nadměrné opotřebení převodovky. Včasnou výměnou oleje v převodovce PowerShift ji prodloužíte životnost a zaručíte její přesnou funkci. 
Výměnu provádíme pomocí zařízení, které dokáže převodovku propláchnout čistým olejem. Vnější filtr se mění při výměně, vnitřní pouze při opravě (nedá se demontovat bez rozebrání převodovky).

05: PowerShift MPS6 vnitřní filtr 06: PowerShift vnější filtr výměna oleje

08: PowerShift výměna oleje v automatické převodovce

 

Oprava převodovky PowerShift

Převodovku PowerShift běžně opravujeme i při mechanickém poškození ložisek, poškození ozubení, poškození řadicích vidliček a podobně. Převodovku si ve vozidle naměříme, vyndáme a zrevidujeme její stav. Po domluvě se zákazníkem a konzultaci a schválení cenového rozpětí, převodovku opravíme, vrátíme do vozidla, nastavíme diagnosticky a prozkoušíme. 
Cena opravy se vždy odvíjí od rozsahu poškození, který se dá přesně zjistit až při rozebrání. Výše rozpočtu se hodně odvíjí na délce používání vozidla s již poškozenou převodovkou a historicky prováděným servisem. 

 012: Poškozená převodovka Powershift 009: Oprava převodovky PowerShift 1  010: Powershift MPS6 oprava převodovky 2 011: Opravená převoovka Powershift MPS6

 

Na závěr několik vysvětlivek a doporučení

  • Nikdy nenechávejte zkoušet opravit převodovku PowerShift neodbornou osobu. Převodovky se po takovém napadení špatně opravují.
  • Napadenou převodovku po neodborném zásahu nechceme opravovat.
  • Rozdíl mezi slovem "REPAS" a "OPRAVA" je markantní, převodovky PowerShift se opravují. Znamená to, že se najde poškození a ten se opraví. Repas znamená vše z převodovky "vysypat" a vše dát nové. Tato varianta není reálná z důvodu nedostatku dílů, které se oficiálně nedají všechny koupit a finančně by tento záměr nebyl rentabilní.
  • Převodovky PowerShift vykupujeme jako soubor náhradních dílů. Vykupujeme převodovky nefunkční i mechanicky poškozené (z bouraček).

A myslím, že teď se hodí naše klasická hláška "KDE JINÍ KONČÍ, MY ZAČÍNÁME" :)

 

Kontakt pro konzultace

AUTOMATICKÉ PŘEVODOVKY PRAHA s.r.o.
E-mail: servis@appservis.cz

Tel: +420776333111

Jak u nás probíhá výměna oleje v automatické převodovce

  1. Zavolejte nám na +420 776 333 111 , napište mail nebo se objednejte online, my vás budeme kontaktovat pro potvrzení termínu.
  2. Dohodneme si termín, který vám nejvíce vyhovuje.
  3. Přijedete v dohodnutý čas do našeho servisu.
  4. Připravte si malý technický průkaz a aktuální stav km dle tachometru.
  5. Převezmeme si od vás vozidlo a provedeme zkušební jízdu.
  6. Službu provádíme prakticky na počkání za přibližně 2-3 hodiny. Tento čas můžete přečkat v našich prostorách.
  7. Zavoláme vám ihned po ukončení výměny oleje v automatické převodovce, aby ste si mohli přijít auto převzít.
  8. O výměně převodového oleje vám vystavíme doklad, vylepíme štítek a poučíme vás, jak se o převodovku starat.
  9. Můžete spokojeně jezdit další kilometry.

"Pokud bude číslo obsazené, nebo nebudeme moci ihned reagovat, prosím zavolejte znovu!"

Ceny volitelných položek/úkonů

Čistící přísada ProTec - 750,-
Aditiva převodovky ProTec - 750,-
Spojka hadice komplet 220,-
Test oleje na kontaminaci glykolem - 450,-
Čistící spray 600ml - 120,-
Čištění hydrorozvaděče - 4.000 - 6.000,-
Diagnostika vozidla - 1500-2500,- Dle vozidla
Výměna oleje posilovače řízení s průplachem bez mat.- 1200/1500,-

Jsme plátci DPH. Veškeré ceny jsou uvedeny vč. DPH (21%)
Ceník úkonů pravidelně auktualizován. Změny cen vyhrazeny.

Přijímáme platby v hotovosti, QR platby a expresní převody.

Nepřijímáme platební karty.

Ceník výměny oleje v automatických převodovkách

Vyberte si značku svého automobilu

Alfa Romeo

Alpina

Aston Martin

Audi

Bentley

BMW

Cadillac

Citroën

Cupra

Dodge

DS

Ferrari

Fiat

Ford

Honda

Hummer

Hyundai

Chevrolet

Chrysler

Infinity

Isuzu

Jaguar

Jeep

Kia

Lancia

Land Rover

Lexus

Maserati

Mazda

Mercedes Benz

Mini

Mitsubishi

Nissan

Opel

Peugeot

Porsche

RAM

Renault

Rolls-Royce

Saab

Seat

Smart

Ssangyong

Subaru

Suzuki

Škoda

Toyota

Volkswagen

Volvo