Multitronic CVT 0AW (VL380)

8 rychlostní CVT 0AW (VL380) vyrobila Audi v roce 2004 pro modely Audi 4WD (od А3 (Sportback) do А7 (Sportback)) s benzínovými motory od 1,8 do 3 litrů, které nahradily 6stupňovou převodovku 01J.

V roce 2007 byla vyrobena nová modifikace této převodovky s názvem VL381. Tato CVT zdědila po svém předchůdci 01J jen několik náhradních dílů (třecí prvky, ocelový kotouč atd.) a princip činnosti. Elektrické komponenty a tělo ventilu byly výrazně vylepšeny. Tato chytrá převodovka dokáže poslat obrovský točivý moment (u CVT) – až 400Nm.

Technické problémy a oprava
U této převodovky je ještě jedna stará zvláštnost, která souvisí s natažením řetězu – pokud je vůz vybavený touto převodovkou používán k tahání, dochází k poškození kuželů s řetězem minimální šancí na opravu.

Díly pro opravu převodovky 0AW (kromě vnitřního filtru) jsou poměrně těžce sehnatelné a výrobce je neposkytuje pro opravárenský trh.
Jedním z typických problémů je například spálení bubnu spojky. Vnitřní filtr je stejný jako u VL380 a 381. Filtry se vyrábí pro hluboké a malé uložení.
V seznamu požadovaných náhradních dílů je i řemen, který je třeba vyměnit bez čekání na okamžik, kdy může dojít k poškození velmi drahých kuželů. 
Cena těchto kuželů je srovnatelná s amortizací samotného vozidla.

Variátorový řemen se kvůli extrémnímu zatížení velmi rychle natáhne. Výrobci automobilů uvádějí různé údaje týkající se životnosti řemenu před jeho výměnou, ale všechny tyto údaje jsou mnohem nižší než 200 tisíc kilometrů, proto je řemen součástí každé opravy převodovky 0AW. 
V ojedinělých případech je potřeba vyměnit velmi drahou TCM (řídicí jednotku) – ventilové kanály této řídicí jednotky mohou být poškozeny znečištěným ATF a proto je doporučen interval na výměnu oleje v převodovce každých 60 tisíc kilometrů.

Jak u nás probíhá výměna oleje v automatické převodovce

  1. Zavolejte nám na +420 776 333 111 , napište mail nebo se objednejte online, my vás budeme kontaktovat pro potvrzení termínu.
  2. Dohodneme si termín, který vám nejvíce vyhovuje.
  3. Přijedete v dohodnutý čas do našeho servisu.
  4. Připravte si malý technický průkaz a aktuální stav km dle tachometru.
  5. Převezmeme si od vás vozidlo a provedeme zkušební jízdu.
  6. Službu provádíme prakticky na počkání za přibližně 2-3 hodiny. Tento čas můžete přečkat v našich prostorách.
  7. Zavoláme vám ihned po ukončení výměny oleje v automatické převodovce, aby ste si mohli přijít auto převzít.
  8. O výměně převodového oleje vám vystavíme doklad, vylepíme štítek a poučíme vás, jak se o převodovku starat.
  9. Můžete spokojeně jezdit další kilometry.

"Pokud bude číslo obsazené, nebo nebudeme moci ihned reagovat, prosím zavolejte znovu!"

Ceny volitelných položek/úkonů

Čistící přísada ProTec - 750,-
Aditiva převodovky ProTec - 750,-
Spojka hadice komplet 220,-
Test oleje na kontaminaci glykolem - 450,-
Čistící spray 600ml - 120,-
Čištění hydrorozvaděče - 4.000 - 6.000,-
Diagnostika vozidla - 1500-2500,- Dle vozidla
Výměna oleje posilovače řízení s průplachem bez mat.- 1200/1500,-

Jsme plátci DPH. Veškeré ceny jsou uvedeny vč. DPH (21%)
Ceník úkonů pravidelně auktualizován. Změny cen vyhrazeny.

Přijímáme platby v hotovosti, QR platby a expresní převody.

Nepřijímáme platební karty.

Ceník výměny oleje v automatických převodovkách

Vyberte si značku svého automobilu

Alfa Romeo

Alpina

Aston Martin

Audi

Bentley

BMW

Cadillac

Citroën

Cupra

Dodge

DS

Ferrari

Fiat

Ford

Honda

Hummer

Hyundai

Chevrolet

Chrysler

Infinity

Isuzu

Jaguar

Jeep

Kia

Lancia

Land Rover

Lexus

Maserati

Mazda

Mercedes Benz

Mini

Mitsubishi

Nissan

Opel

Peugeot

Porsche

RAM

Renault

Rolls-Royce

Saab

Seat

Smart

Ssangyong

Subaru

Suzuki

Škoda

Toyota

Volkswagen

Volvo