Přehřívání DSG-6

Řešení přehřívání převodovek DSG-6

Robotická převodovka DSG-6 má ”nemoc", přehřívání. Výsledkem takového přehřátí, může být snadné poškození převodovky. Návrháři koncernu VAG vynalezli hliníkový zvlněnec, který navléknou na plastový kryt filtru a tím pádem dojde k lepšímu odvodu tepla. Toto je ale pouze rozpočtový prvek s malým účinkem, který zdaleka neřeší rizikovou situaci a převodovku tím nezbavuje problémů. Originální tělo krytu filtru je vyrobeno z plastu, které má i jiné nevýhody. Občas se může stát, že se při výměně poškodí a dojde tím k úniku oleje.
Samozřejmě, můžete s výměnou filtru dsg 6 nechat originální plastové pouzdro, ale my nabízíme lepší řešeníí, a tím je výměna plastového víka filtru, za víko vyrobené z hliníku.
Tato slitina je spolehlivá, je rozhodně pevnější než plast, takže se při každém výměně olejového filtru nemusí měnit. 
A co je důležitější, díky dobré chladivosti tohoto materiálu spolu s přídavným žebrováním, nejlépe odvádí teplo.

Máme řešení -  instalace celohliníkového pouzdra filtru.

  • Žebrovité hliníkové tělo, zajišťuje důkladné rozložení tepla, čímž snižuje provozní teplotu o 6-8 stupňů. 
  • Hliníkové pouzdro spolehlivě nahradí plastový kryt filtru, (které je třeba měnit při každé výměně oleje).
  • Hliníkové pouzdro slouží k prodloužení životnosti převodovky DSG.
  • Určeno pro označení převodovek 6-DSG DQ250 , výrobní číslo - 02E305045
  • Namontujeme s výměnou náplně přímo v našem servisu
  • Vlastní výroba modulu!

Výhody hliníkového obalu filtru 6-DSG

  • Snižuje teplotu oleje o 6-8 stupňů
  • Dlouhodobě zachovává vlastnosti oleje a filtru převodovky
  • Zvyšuje životnost převodovky
  • Hliník je odolnější, spolehlivější a lze ho používat po dlouhou dobu

Kompatibilní vozy pro VAG 02E305045 (před nákupem se ujistěte, že vaše vozidlo je vybaveno DSG-6 DQ250)

Návod k výměně:

Olejový filtr převodovky je umístěný v horní části převodovky. Aby se mohl vyměnit, musíte vyjmout vzduchový filtr a baterii.

1) Při výměně krytu olejového filtru, trochu povolte kryt, aby se přebytečný olej vrátil do převodovky. 
2) Vyšroubujte kryt zcela  a vyjměte filtr. 
3) Vložte nový filtr (nejlépe mokrý, napuštěný novým olejem), zašroubujte nový hliníkový kryt filtru oleje momentem 20-25Nm. 
4) Vraťte zpět vzduchový filtr a baterii.